
Lähtö Noormarkun vpk:n leirikeskukseen Suomalaiselta klubilta klo 14.30 ja paluu n. klo 22. Kuljetus on järjestetty linja-autolla.
Omat pyyhkeet ja juomat mukaan. Mahdollisuus myös uimiseen joessa uima-asussa.
Mahdollisuus myös säästää yhdistyksen varoja maksamalla ruuista ja kuljetuksesta.
Ilmoittaudu viimeistään ma 31.8. sihteeri Kalliolle!
Kaikki jäsenet tervetulleita!